ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΣΤΟΥ ΚΑΦΑΚΟΥ


.
Επειδη ειναι το 12ημερο, καιρος μαγειας
για αλλη μια φορα στο μπλογκ μου προσκαλεσα
τον Αγγελο για να μας πει μια μαγικη ιστορια.

😊 😊 😊

Νεκροταφείο Χριστού Ραχών Ικαρίας

.

ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΣΤΟΥ ΚΑΦΑΚΟΥ

.

Όταν είδα το φάντασμα, αν ήταν Χριστούγεννα, με τόσες φωταψίες ένα γύρω, μπορεί να μην είχα τρομάξει τόσο πολύ. Όμως ήταν Ιούνιος, το σούρουπο μια λαμπρής καλοκαιριάτικης μέρας. Επίσης, αν τύχαινε να το δω σε άλλο μέρος, ίσως πάλι να μην τρόμαζα τόσο. Όμως αυτό στεκόταν ακριβώς λίγα μέτρα μπροστά από την πύλη του νεκροταφείου.
Εκείνο το απόβραδο, που λέτε, είχα κατεβεί το μονοπατάκι από το σπίτι που Christos Rahon Ikaria, the church after sunsetμέναμε τότε στις Ράχες, για να βγω στο δρομάκι που ήταν παρκαρισμένο το αυτοκίνητό μας, για να το πάρω και να πάω για κάτι δουλειές. Το δρομάκι αυτό καταλήγει στο νεκροταφείο του χωριού και βρίσκεται μέσα σε ένα ωραίο πυκνό πευκοδάσος όπου φύονται όμως και άλλα ωραία δέντρα. Εκεί κοντά λοιπόν μέναμε τότε, και εννοείται ότι ήταν αρκετοί που μας ρωτούσαν μισοαστεία μισοσοβαρά αν φοβόμαστε τα φαντάσματα.
Όμως όχι δεν τα φοβόμαστε. Διότι ολόκληρη η περιοχή του νεκροταφείου που έχει το όνομα “Δάσος Καφάκου” μου είναι πάρα πολύ οικεία από τα παιδικά μου χρόνια. Τότε τριγυρίζαμε και παίζαμε εκεί, ενώ τώρα, μέσα στο οστεοφυλάκιο, είναι αποτεθημένα τα κόκκαλα των προγόνων μου. Γιατί να φοβάμαι; Μπορεί να φοβόμουν τα φαντάσματα της Σκωτίας, αλλά σίγουρα όχι τα φαντάσματα στου Καφάκου…
Επλανώμην πλάνην οικτράν!
Και αυτό γιατί, καθώς έφτασα στο αυτοκίνητο, ρίχνοντας μηχανικά ένα βλέμμα τριγύρω μέσα στο λυκόφως του δειλινού το μάτι μου σκάλωσε σε μία πελώρια φωτεινή μορφή ύψους τριών μέτρων περίπου που στεκόταν Το φάντασμα στου Καφάκουακίνητη ακριβώς στη μέση της απόστασης ανάμεσα στο αυτοκίνητο και την είσοδο του νεκροταφείου.
Κοκάλωσα επιτόπου και κοίταξα καλύτερα.
Μέγα λάθος!
Γιατί τη στιγμή ακριβώς που εστίασα τους οφθαλμούς μου στη φωτεινή οντότητα εκείνη άρχισε να πάλλεται, δηλαδή να αναβοσβήνει το θαμπό αλλά ισχυρό φως της με ρυθμό σταθερό όπως όταν κάποιος παίζει με ένα dimmer, ας πούμε, όμως όχι ακριβώς γιατί αυτή η αυξομείωση περισσότερο έμοιαζε με παλμό ή με αναπνοή ζωντανού πλάσματος.
“Όλα εδώ πληρώνονται”, σκέφτηκα. “Καλά να πάθω που δεν πιστεύω στα φαντάσματα.”
Ευτυχώς όμως, μάνα μου, που είχα δίπλα μου εκείνο το μεγάλο αυτοκίνητο που ήταν ψηλό και δυνατό και είχε πολλά και χοντρά σίδερα. Έσκυψα, και σκυφτός όπως ήμουν, έκανα το γύρο και κρύφτηκα πίσω του και κοίταζα. Μέγα λάθος κι αυτό!
Διότι όσο σκοτείνιαζε ο ουρανός, τόσο πιο έντονος γινόταν ο φωτεινός παλμός, έτσι ώστε στο τέλος μου φάνηκε πως η μορφή παλλόταν ολόκληρη σαν λαστιχένια μπάλα και άρχιζε να κινείται προς το μέρος μου.
Δεν άντεξα άλλο. Άνοιξα την πόρτα του οδηγού,μπήκα μέσα και έβαλα μπροστά τη μηχανή…
Όμως…
“Για στάσου”, είπα μέσα μου. “Είδα ένα φάντασμα, δεν χωράει αμφιβολία γι’ αυτό. Αλλά τι θα πω στους άλλους; Ότι είδα φάντασμα; Αφού τους έχω πει χίλιες φορές ότι δεν φοβάμαι τα φαντάσματα. Θα γελάνε σε βάρος μου. Αλλά πάλι πως μπορώ να το κρύψω τέτοιο τρομερό πράγμα; Εκτός, φυσικά, ότι θα πρέπει να μετακομίσουμε από το σπίτι. Και πως θα το δικαιολογήσουμε;”
Έχοντας λοιπόν αναμμένη τη μηχανή (καλού-κακού), κατέβηκα από το αυτοκίνητο και άρχισα να πλησιάζω βήμα προς βήμα την τρομερή φωτεινή μορφή. Είχε πια σκοτεινιάσει για τα καλά κι έτσι μπορούσα να διακρίνω ότι το φως που εξέπεμπε κατά δέσμες ήταν πρασινωπό, ενώ πλησιάζοντας κι άλλο, είδα ότι ήταν στικτό, δηλαδή ήταν σαν σύννεφο πολύ πυκνό, αποτελούμενο από μικροσκοπικά φωτάκια.
Την ίδια ώρα όμως ο παλμός έμοιαζε να επιταχύνεται και η ισχύς του φωτός να δυναμώνει. Τόσο ώστε, αν και στεκόμουν αρκετά μέτρα μακριά, να μπορώ πλέον να διακρίνω τα χέρια μου και τα πόδια μου.
“Ως εδώ”, σκέφτηκα. Η περιέργεια νίκησε τον φόβο μου και είπα, “Αν είναι να με φάει το φάντασμα, τουλάχιστον πριν φαγωθώ να έχω μάθει τι φάντασμα είναι!”
Γύρισα στο αυτοκίνητο και οπλίστηκα με το κλειδί που ξεβιδώνουμε τα μπουλόνια στις ρόδες, το οποίο τύχαινε να είναι βαρύ και μεγάλο σαν σιδηρολοστός, και προχώρησα γραμμή καταπάνω στο τέρας.
Προχώρησα. Ουδεμία αντίδρασις.
Προχώρησα κι άλλο. Πάλι ουδεμία αντίδρασις.
“Καλά, χαζό είναι”, σκέφτηκα άθελά μου.
Με το βαρύ κλειδί προτεταμένο εν είδει δόρατος πλησίασα τότε πιο κοντά και… η διαβολική μαγεία εξαφανίστηκε! Βρέθηκα τυλιγμένος μέσα σε μια κιτρινοπράσινη αχλή, παλλόμενη σε ρυθμό 2/4, προερχόμενη από μυριάδες πυγολαμπίδες, γαντζωμένες όλες μαζί στα κλαδιά και στα φύλλα ενός μετρίου ύψους άργιου (*) που τύχαινε να είναι φυτρωμένος μπροστά στην πόρτα του νεκροταφείου.
“Άι, κωλολαμπούσες!” (**), φώναξα δυνατά, “Μου κόψατε τη χολή!”, και προς απάντησή μου εκείνες αναβόσβησαν όλες μαζί όπως και πριν, αλλά με φως μια σκάλα πιο δυνατό.
Μετά από αυτόν τον φόβο, ένιωσα δέος μπροστά σε αυτό το μεγαλείο. Μου ήρθε να κλίνω το γόνυ και την κεφαλή σαν τους παλιούς ιππότες και αντί για σπαθί, να μπήξω τον σιδηρολοστό στο χώμα και να πω στη δύναμη που το δημιούργησε:
– Παραδίνομαι στη χάρη σου, όποια κι αν είσαι. Μεγάλη είσαι, και θαυμαστά τα έργα σου.

Άγγ. Κ.

(*) είδος αειθαλούς βελανιδιάς.
(*) “κωλολαμπούσες” λένε τις πυγολαμπίδες στην Ικαρία.

Διάβασε αυτήν και άλλες δύο παλιότερες σχετικές ιστορίες όπως δημοσιεύτηκαν στο φέησμπουκ:


Πατώντας στο πορτραίτο, βλέπεις άλλα δημοσιεύματα του Άγγ. Κ. ως φιλοξενούμενου σε αυτό το ιστολόγιο.

⭐ ⭐ ⭐
.
.

.
.
Δευτέρα, 25 Δεκεμβρίου 2023

.

6 Σχόλια on “ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΣΤΟΥ ΚΑΦΑΚΟΥ”

  1. Ο/Η egotoagrimi λέει:
    .
    .
    Μπράβο Άγγελε! Όλα μαγικά στο νησί μας! Και όχι μόνο το 12ήμερο!
    OMNIA MAGICA!!!

    .

    omnia magica

    .

    Αρέσει σε 6 άτομα

    • Ο/Η Θεοδώριχος λέει:
      .
      .
      Κι εγώ όταν έρχομαι μόνο θαύματα και μυστήρια βλέπω αλλά δεν ρωτάω και δεν ψάχνω όπως ο Άγγελος. Δηλαδή, τι να ρωτήσω αυτήν την πυγολαμπίδα; Που μένει και τι δουλειά κάνει; Στέκομαι και θαυμάζω κι αν πίστευα θα έκανα τον σταυρό μου όχι από φόβο αλλά από θαυμασμό. Είναι υπέροχο νησί αν είσαι ευαίσθητος και σεβαστικός.

      .
      😉

      naked forest run

      Αρέσει σε 7 άτομα

      • Ο/Η angelosk λέει:
        .
        .
        Σας ευχαριστώ! Ωστόσο δεν είμαι ικανοποιημένος ότι απέδωσα τη στιγμή και τον τρόμο που ένιωσα όπως θα ήθελα. Παίζει μεγάλο ρόλο το περιβάλλον που συνέβη το περιστατικό. Όπως για παράδειγμα ο τρόμος που ένιωσε η Ελένη όταν αισθάνθηκε ότι κλείνει γύρω της το φαράγγι σαν να ήταν ζωντανός εχθρικός οργανισμός και ήθελε να την πνίξει στερώντας της τον αέρα ή κάτι τέτοιο. Πρέπει να είναι κανείς επιτόπου για να το βιώσει και μετά να είναι ο Edgar Alan Poe για να το περιγράψει. Ανάλογα με την εποχή, το φως, τον φυσικό περίγυρο, και βέβαια με την ψυχική διάθεση που έχει κανείς, η πραγματικότητα αλλοιώνεται και του συμβαίνουν διάφορα, φανταστικά αλλά και … πραγματικά! Αυτό το τελευταίο είναι το πιο περίεργο…

        .

        Awe for nature, Ikaria 2003

        Αρέσει σε 8 άτομα

      • Ο/Η Eleni λέει:
        .
        .
        Σε αυτο το θεμα μονο εσυ με καταλαβαινες παντα πιο πολύ απο ολους.

        .
        ❤ ❤ ❤

        Αρέσει σε 6 άτομα

  2. Ο/Η Love Ikaria λέει:
    .
    .
    Ωραία ιστορία ❤ Τώρα όμως πια έχει πολλά φώτα και λίγες … κωλολαμπούσες και ακόμα λιγότερη φαντασία… 😥
    Στην Ικαρία φαντάσματα θα δούμε στα πιο σκοτεινά μέρη που έχει μόνο αστέρια 🙂

    .

    Nightsky over the mountain shelter in Ammoudia, Ikaria

    Αρέσει σε 8 άτομα

  3. Ο/Η Esti Val λέει:
    .
    .
    Πολύ ωραία αφήγηση μιας εμπειρίας από εκείνες που πολλοί βιώνουν όμως λίγοι ομολογούν. Βλέποντας το παραπάνω σχόλιο της Νανάς, νομίζω ότι και η έκλειψη ηλίου της 29ης Μαρτίου 2009 αν συνέβαινε σε μια παλιότερη εποχή θα ήταν ακόμα πιο τρομακτικό φαινόμενο από ένα απλό φάντασμα

    .
    🙂 😉

    Ikaria 147 solar eclipse

    Αρέσει σε 7 άτομα


Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.